Sunday, October 10, 2010

[Aku] Tarikh 10.10.10


Assalamualaikum

Apsal semua orang excited kalau dengan tarikh 10.10.2010 ni? takpun dengan tarikh 20.10.2010? Semua orang suka dengan benda yang cantik, perfect dan macam-macam lagi. Semua taknak kalah dalam hal ni. Itu semua persepsi orang. Lain orang, lain persepsi.

Tarikh ni jugak jadi pilihan untuk akad nikah, dan tunang. Hari ni hari cari duit bagi wedding planner, catering, khemah dan wedding photo. Mesti banyak tempahan yang dapat sampai tak cukup tangan nak handle.

Angkasawan kita salah seorang yang pilih nak kawen hari ni. Sambil tu, genaplah 3 tahun dia ke angkasa. Tak gitu? Orang cakap, wedding of the year. Tema plak Persandingan Ala Kayangan. Terbaek. Aku suka tengok gamba pre-wedding diorang berdua.

Tabik untuk KB dan Saiful Nang. Mereka tu idola aku dalam bidang fotografi. Cantik kan gamba-gamba mereka dan editing mereka? Hajat di hati nak masuk Academy mereka bila dah ada duit. Memang worth it sebab dari zero ke pro.

Wedding of the year, angkasawan dan Dr Halina

Kalaulah aku ni tergolong dalam tangan seni, kan bagus? Buat apa-apapun mesti cantik dan lawa hasilnya. Aku nak try sehabis-habisnya hasilkan karya terbaik. Aku akan pastikan degree nanti aku tak tersalah lagi pilih course dan bukan lagi paksaan dari sesiapa.

By the way, Selamat Pangantin Baru untuk sesiapa yang pilih tarikh ni yea. Harap berkekalan hendaknya. Jangan hanya bertahan 10 bulan. Doa aku untuk perkahwinan kalian. Aminn.


No comments:

Post a Comment