Monday, December 31, 2012

[Aku] Selamat Tinggal 2012


Assalamualaikum

Tinggal beberapa minit saja lagi kita bakal meninggalkan tahun 2012. Tahun yang mana aku kehilangan ramai orang yang disayangi. Mereka orang-orang yang paling aku sayang. Tapi ternyata Allah lebih sayangkan To' Timah, Tokteh, Abang Apai, Abang Apeng beserta Abang Botak. Aku doakan roh mereka semua dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

Tahun 2012 pula di mana aku mendapat kakak ipar. Abang aku berkahwin pada 11 November 2012 dengan Kak Izza di Kuala Rompin, Pahang. Kenduri sebelah lelaki pun dah selamat diadakan pada 24 November 2012 di Jenderam Hilir. Semoga ikatan perkahwinan di antara abang aku dan kakak ipar aku berkekalan hingga ke akhir hayat.

Moga kenangan pahit dan manis yang terjadi di tahun 2012 dapat menguatkan aku untuk menghadapi tahun 2013 menjadi lebih kuat, rajin, baik dan cergas hendaknya. Amin.


No comments:

Post a Comment