Tuesday, July 21, 2009

[UTeM] Bakti Siswa (Baksis) Perdana UTeM



Assalamualaikum

Seperti yang dijanjikan, aku akan tunjukkan kepada korang gamba-gamba semasa Bakti Siswa (Baksis) Perdana UTeM di Dun Gadek, Melaka. Maaf sebab tak dapat nak tunjukkan gamba famili angkat aku sebab gamba diorang tiada dalam simpanan aku lagi.

Kenangan bersama orang kampung Paya Datok dan juga dari Dun Gadek tidak akan aku lupakan. Berada di sana seperti aku berada di kampungku sendiri. Terima kasih atas jasa kalian semua untuk menerima mahasiswa dan mahasiswi dari UTeM untuk program Bakti Siswa kali ini. Ada masa nanti, kami ke sana lagi.

Gamba-gamba di bawah mempamerkan apa yang kami lakukan di sana. Sangat gembira dan seronok untuk berada dan mempunyai kenangan di sana. Bersukaneka, bersama famili angkat, mendengar forum perdana dan juga makan beradat beramai-ramai.


sebelum mulanya program



sukaneka



sukaneka



sukaneka



penyediaan makan beradat



penyediaan makan beradat


penyediaan makan beradat



penyediaan makan beradat



tumbang lembu seekor



forum perdana Islam


No comments:

Post a Comment